piątek, 20 września 2013

Retro album dla chłopca Oskara / Retro album for a little boy

Witajcie,
ostatnio same albumy robię i szybko się to nie zmieni, bo w kolejce czekają następne... W zeszłym tygodniu był album dla chłopca kolorowy i radosny, dziś natomiast wersja retro w inny format. Album jest A4 i ma 6 kart, co daje 10 stron na zdjęcia - w sam raz na pierwsze fotografie maluszka :) Połączyłam tu papiery UHK, Tildę i papiery Crafthouse "Fesh". Główna ozdobą są naklejki Echo Park "Bundle of Joy Boy". 















Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :*
Magda.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje albumy Madziu !!! czekam na te kolejne z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa kolejne już gotowe czekają na obfocenie :) następne cztery pocięte dopiero czekają w kolejce czekają na sklejenie :) zapowiada się oblężenie albumowe! hihihi :)

      Usuń
  2. Piękne. Cudowne papiery odkryłam dzięki Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album. Świetnie zmiksowane papiery. Szczególnie zaskoczyły mnie papiery Fresh. Pasują super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam również, że w przeważającej większości zagościły u Ciebie albumy, a wszystkie śliczne, ten również :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jakiś taki mam czas teraz, że dużo albumów właśnie mam zamówionych i póki co końca nie widać... Ale ja się cieszę, zawsze to jakieś zajęcie i mniej czasu na rozmyślanie o problemach...

      Usuń
  5. Wspaniale tworzysz, wszystko estetyczne i dopracowane. Świetnie dobrane papierki. Zostaję, obserwuję i zapraszam do siebie. serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda