czwartek, 26 września 2013

Pomysł na prezent na 60 urodziny :)

Witajcie,
pewnie tak samo jak ja, tak i Wy, często macie dylemat, co wręczyć na prezent urodzinowy, prawda? Zależnie od wieku są różne pomysły... Długo dumałam, co podarować bliskiej mi osobie na 60 urodziny i przypomniał mi się text o wieku, którego niedawno wykorzystałam w tym albumiku. Postanowiłam więc powtórzyć ten pomysł, myślę że obdarowana osoba będzie zadowolona :)
















Ciekawa lektura do poczytania - polecam :)
Do zobaczenia już w sobotę w Krakowie!
Magda.

17 komentarzy:

  1. Albumik wyjątkowy i na pewno będzie fajniejszym prezentem niż kolejne garnki, ręczniki, talerze...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Re - we - la - cja ! Tekst - owszem - świetny, ale oprawa tego tekstu - przepiękna! I sam pomysł kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. Piękne wykonanie no i tekst super. Ale jak dożyje tych 100 i pół to będzie się bała przypominać sobie o tym tekście ;) Ale faktycznie, jaka racja z tym wiekiem i patrzeniem na wszystko. I fakt-po tej trzydziestce patrzenie się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała książeczka wyszła, jest co czytać, oglądać i podziwiać. A wykonanie bajka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lektura w pięknej oprawie i coś w tym jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oto prezent od serca :) I pięknie podany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytane, obejrzane! Dziękuję Ci za to! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się wzruszyłam, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent! Wspaniałe wykonanie i genialny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Wam wszystkim! cieszę się, że pomysł spodobał się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko! Piękne słowa w jeszcze piękniejszej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzruszający i mądry życiowo tekst..oprawiony w piękną całość ,którą udało Ci się stworzyć.Piękny prezent..chyba dla tej Pani pierwszy taki,niezapomniany..pozdrawiam Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny album i świetny tekst!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mozna tutaj zamowic taki albumik? na 60-te urodziny mojej mamy haliny bylby idealnym pomyslem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No idea świetna, szczególnie jeżeli ktoś sam potrafi takie cudo stworzyć :) Ja jestem właśnie zwolenniczką takich ręcznie robionych prezentów, one zawsze cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda