sobota, 3 listopada 2012

Początek...

Witajcie w nowym miejscu,
po 7 latach blogowania na blox.pl
przyszła pora by odświeżyć nieco swoje lokum...

Rozgośćcie się zatem na mojej nowej stornie,
mam nadzieję, że poczujecie się tu dobrze :)

Poprzedniego bloga nie kasuję, pozostanie jako spora baza moich prac.
To dla mnie także dowód Waszej obecności, Waszych komentarzy i ciekawych dyskusji :)
Znajdziecie tam też wiele recenzji książek,
(a mam szczery zamiar powrócić do ich dalszych publikacji!),
fotografie z mojego ukochanego Paryża,
oraz moje autorskie opowiadanie o pobycie w stolicy Francji,
 
Zapraszam do lektury :)


Pozdrawiam serdecznie, Magda.


10 komentarzy:

  1. Oooo...super,że tu jesteś :) blogger jest czasami złośliwy ale da się wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper! Będzie można łatwiej Cię podglądać...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogło mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Witaj w nowym miejscu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu powodzenia w nowym miejscu :))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na Blogerze! Też się kiedyś przeniosłam z Bloxa, nie żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Madziu na Blogerze, na pewno będzie Ci tu dobrze ;)Buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj w "Bloggerowej rodzinie" :)

    Powodzenia! Będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na blogerze:) i obiecuję zaglądać tu tak samo często jak wcześniej na bloxie:)

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda