czwartek, 22 listopada 2012

Notesy na przepisy

Witajcie,
jak co roku przychodzi ten czas, gdy trzeba wybrać prezenty dla najbliższych.
Nie zawsze są to proste decyzje, zwłaszcza że sklepy zalewają nas w tym okresie przedświątecznym
totalną chińszczyzną i tandetą w najlepszym wydaniu :P

Znacznie lepiej jest więc sięgnąć po prezenty polskich producentów,
a jeszcze lepiej te wykonane w 100% ręcznie :)

Moja propozycja to notatniki kulinarne,
pierwszy na dania obiadowe, z kilkoma przekładkami dla ułatwienia wyszukiwania przepisów:









Drugi na desery, ciasta i ciasteczka :)




Szczegółowy wykaz wykorzystanych materiałów znajdziecie na blogu Scrapek.pl
   

A jakie są Wasze pomysły na prezenty świąteczne???
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnego wieczoru :)
Magda.

7 komentarzy:

  1. Taki prezent to najlepszy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prezent jest typowo kobiecy i kojarzy mi się nieodłącznie z moją Babcią która ma mnóstwo przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu jak ja lubię do Ciebie zaglądać. Zawsze perfekcja wykonania, super kompozycje, zatem przyjemność oglądania na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smaczny pomysł :)
    Też myślałam o przepiśnikach, to jest świetny pomysł.
    A Twoje uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi skradł moje serce ale to pewnie dlatego,że uwielbiam czekoladę :) piękne są,takie dopracowane...super te przekładki :))

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda