wtorek, 1 grudnia 2015

Subiektywnie o literaturze

Witajcie,
wiele lat temu, a dokładniej 10 lat temu, założyłam pierwszego
https://www.facebook.com/artmagdahandmade
bloga, by pisać recenzje książek. Była to niezwykła przygoda, dzięki której poznałam wspaniałych ludzi, z wieloma z nich do dziś utrzymuję kontakt w sieci. Było to także ciekawe doświadczenie literackie rozwijające mój warsztat. Gdy jednak pojawiły się na świecie dzieci, a czas drastycznie zaczął się kurczyć nie pozostawiając zbyt wiele przestrzeni na czytanie i pisanie, musiałam swoją wielką pasję literacką odłożyć na bok. Zawsze jednak wiedziałam, że jest to stan przejściowy i że obowiązkowo wrócą dobre czasy, gdy wieczorem poza tysiącem obowiązków dnia codziennego znajdę chwilę także na lekturę. Etap zawieszenia trwał więc kilka lat, by w końcu dziś, gdy chłopcy są już coraz bardziej samodzielni, a mi udaje się wygospodarować godzinkę dla książki, postanowiłam wrócić do pisania recenzji książek dla Was :)

Teraz pozostaje znaleźć czas na lekturę - błahostka, prawda? Zwłaszcza z dwoją dzieci! Ale skoro rzekło się A to będzie B, w życiu trzeba być przecież konsekwentnym. Mam więc nadzieję, że znajdę wystarczająco dużo czasu na czytanie i pisanie, a Wy że odnajdziecie tutaj wiele ciekawych pomysłów na lekturę dla Siebie...

Zapraszam TUTAJ  :)
http://subiektywnieoliteraturze.blogspot.com/ 

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie! Dorzucam do mojej listy ulubionych blogow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi niespodziankę zrobiłaś! nie wiedziałam, że jeszcze tu zaglądasz... ciesze się ogromnie! i dziękuję :)

      Usuń
  3. Widzę, że dzielimy niejedną pasję... :-) Chętnie poczytam o tym, co przeczytałaś. Może i ja sięgnę po to i owo. :-)

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda