niedziela, 23 lutego 2014

Warsztaty z Enczą :)

Witajcie,
w piątkowy wieczór skusiłam się na warsztaty on-line, które na kanale ScrapButiku prowadziła Encza! Po raz pierwszy brałam udział w takim scrapowaniu on-line i muszę przyznać, że jestem zachwycona pomysłem ScrapButik TV! To był niezwykły, pełen uśmiechu wieczór w doborywm towarzystiwe (licznik pokazał prawie 300 osób!). Encza zaproponowała wykonanie dwóch kartek: z założenia miały być różne, u mnie wyszły jednak dość podobne do siebie, bo wykorzystałam ten samo motyw, czyli kwiaty, motyle, sznurek... Dużo było tuszowania, szarpania, darcia papieru, chwilami z przerażaniem słuchałam, co Encza mówi, np żeby potuszować także białe materiałowe róże na taśmie! Tempo też było zabójcze, po ponad 2h warsztatów byłam porządnie zmęczona, ale i szczęśliwa :) Zawsze bardzo chciałam iść na warsztaty do Enczy i ... w końcu się udało! Poniżej efekt mojej pracy:



9 komentarzy:

  1. Obie są piękne i bardzo klimatyczne :)
    Ja niestety byłam tylko obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki powstały wjak piszesz w dwie godziny ! ale jak ktoś zdolny to da radę szybko i ładnie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycające i nastrojowe prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyszły. Podoba mi się ich delikatny klimacik. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo Wam wszystkim dziękuję! :* :) do zobaczenia na kolejnych warsztatach on-line :)

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda