piątek, 15 marca 2013

Prezent na Chrzest / Gift for Baptism

Witajcie,
znów wracam do kopertówek, nietypowych, kwadratowych ... tym razem w wersji pastelowej z okazji Chrztu Świętego. Kartki w całości wykonane są z papierów Graphic45 "Little Darlings", które to uwielbiam po prostu, ale już Wam o tym pisałam, prawda? :) 





Szczegółowa listę wykorzystanych materiałów do tych karteczek znajdziecie na blogu Scrapka. Wstążkę satynową polecam w Kreatywnej Pasmanterii. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze pod poprzednim postem :) jednocześnie przepraszam, że ostatnio mniej u Was zostawiam komentarzy... taki czas zabieganym mam teraz... mam nadzieję wkrótce to nadrobić! 

Magda

4 komentarze:

  1. Wonderful card, love these soft colors and the baby is so sweet!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka jak cukiereczek :)) i cieszę się, że Cię poznałam w Łodzi, choć pewnie Ty nie wiedziałaś, że ja to ja, a ja oszołomiona zakupami i karteluszkami na Waszym stoisku oraz innymi wrażeniami nie umiałam się nawet przedstawić :)) - jakoś strasznie się onieśmieliłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to pięknie! faktycznie nie pamiętam, żebyśmy się poznały! jejku, szkoda... koniecznie następnym razem przedstaw się proszę! bo po zdjęciach ja i tak wielu osób nie rozpoznaję, zazwyczaj dopiero jak usłyszę nick to zaświeca się światełko w głowie :))) do zobaczenia mam nadzieję wkrótce gdzieś :) może w Krakowie będziesz 27 kwietnia?

      Usuń
  3. W kwietniu ? Bardzo bym chciała, ale nie wiem co na to mąż... i tak uważa, że doprowadzam nas do ruiny finansowej i robię z mieszkania rupieciarnię :))

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda